۱۳۹۰ بهمن ۶, پنجشنبه

مصاحبه ی کاری



از ساعت ۴ و نیم که بیدار شدم و آلمانی خواندم تا وقتی که تو هم بیدار شدی و بعد از صبحانه ساعت ۸ و نیم از خانه رفتیم بیرون تا بعد از ۹ که خانه رسیدم خیلی روز طولانی و خسته کننده ای داشتم. 


تو قرار مصاحبه ی کاری در مرکز شهر داشتی که رفتی و گفتی که همان اول به طرف گفتی که اهل مارکتینگ و این داستانها نیستی و تنها کار دفتری نیمه وقت و دایم می خواهی و البته صف طولانی متقاضیان را هم دم در دفتر طرف دیده بودی. بعدش هم رفتی ایتون سنتر تا چکمه هایت را که برای تعمیر داده بودی بگیری و البته یک دستگاه سی دی ران هم برای این لپ تاپها از آپل. تا تو برگشتی کلی ظهر شده بود. بهم گفتی که از ایتون سنتر بابت اینکه امروز متوجه شده بودی که لباس مناسب برای مصاحبه ی کاری و کار دفتری نداری یکی دوتا لباس در سوپر حراج گرفته ای که شب که دیدم متوجه ی خرید کاملا بجا و مناسبت شدم.


خلاصه از ظهر که آمدی تا قبل از اینکه به کلاس فرانسه بروی درس خواندی و من هم که از صبح تمام توانم را به کار گرفته بودم تا این بخش اول فلسفه ی حقوق هگل را بخوانم و امشب تمامش کرده باشم که نشد و کار به فردا صبح زود کشید. هم متن سخته و هم من کند و یواش پیش میرم. باید بشینم و کار کنم تا آرام آرام به روال عادی زندگی درسی و دانشجویی برگردم و روی تو هم تاثیر بگذارم. واقعیتش اینه که تو اوضاعت از من خیلی بهتره اما تو هم درست و منظم درس نمی خوانی و کار نمی کنی و البته هر دو هم می دانیم که زندگیمون را داریم با بی برنامگی تلف می کنیم.


خلاصه قبل از اینکه بری کلاس برای اینکه من هم کمی بیدار بشم و تازه و سر حال با هم رفتیم کرما تا در هوای نسبتا سرد و کمی هم بارانی قهوه ای بخوریم و تو بری کلاس فرانسه و من هم برگردم کتابخانه.


تو از کلاس که برگشتی رفته بودی خرید در بلور مارکت و همین هم شد که به ورزش نرسیدی. من هم که تا ۹ نشستم و همان کرما رفتن نگذاشت که کارم تمام بشه.


قبل از اینکه شام بخوریم هم به آمریکا زنگ زدیم که حال همگی خوب بود و امیر گفت که داریوش را بابت باطل شدن گرین کارتش بی کار کرده اند و خرجش هم نزدیک ۷۰۰ دلار میشه. همیشه فکر حواشی زندگی و عیاشی هایش بوده اما از اصل هرگز خبری نبوده. دفعه ی اولش که نیست مگه یادت نیست چقدر دنبال کارش این آخر سر تنهایی از این دادگاه به آن زندان و از این بازداشتگاه به آن شعبه ی قضایی دویدم. همیشه همین بوده، همیشه.

هیچ نظری موجود نیست: