۱۳۹۲ اسفند ۲۹, پنجشنبه

آرزوهای بزرگ در آستانه ورود لحظه نو


به سلامتی کمتر از یک ساعت دیگه سال تحویل خواهد شد و سال خیلی عزیز و مهم ۹۳ شروع خواهد شد. اینجا دو دقیقه مانده به یک ظهر ساعت تحویل میشه. با هم هفت سین زیبا و قشنگمون را چیدیم و من رفتم برای سفر سنبل گرفتم و سرکه و تو هم صبح شیرینی عید درست کردی.

برای همه سال خیر و پر مهری را آرزو می کنم. برای مردم ایران و سوریه و هر جای دیگر، همینجا و آنجا. سالی با کمترین مشکلات و با حل گرفتاری ها. اول از همه سلامتی و بعد آرامش، سعادت و دل خوش و البته زنده ماندن بارقه امید و پرنگ تر شدن آن. شفای بیماران و رسیدن مسافران و باز شدن گره ها. رنگ و امید و خنده و سعادت و انسانیت برای همه و البته عزیزانمان و خودمان آرزو می کنم.

تصمیم های مهمی گرفته ایم. اول از همه باید بابت دستاوردهای امسال که سال سخت و تلخ و سازنده و مهمی بود یاد بگیریم و حفاظت کنیم. سالی بود که آرزو می کردیم تو کار بهتر و مناسبتری پیدا کنی که کردی و البته آرزو می کنیم که بهتر و مفیدتر و آینده دار تر هم شود امسال. گرفتن اسکالرشیپی که آرزویش را داشتم و با اینکه درس و تحصیل درستی نکردم امسال اما باید یاد بگیرم که کارم را درست تر و دقیق تر و بهتر جلو ببرم. خواندن و فکر کردن و نوشتن و نقد کردن و نقد شدن و قدمی برای حفظ دستاوردهایی که شاید در حال از بین رفتن از تاریخ انسانیت هستند. بهتر کردن و بهتر شدن جهان، شاعرانه تر زیستن و انسان تر شدن.

البته سلامتی و آرامش و دل خوش برای همه و همه و همه و خودمان. آرزو می کنم گره از کار خانواده ها و خانواده هامون، عزیزان و عزیزانمون باز شود. حال خوش شود و احسن گردد.

امسال سال مهمی خواهد بود. به سلامتی سی پنج سالگی تو که برای من خیلی مهم هست و آرزو می کنم دهه ها ی بسیار بیش با تو با خوشی و سلامتی و خنده و دستگیری برای دیگران بگذرانم. سالی که به سلامتی چهل ساله خواهم شد و باید در این نیمه ی دوم عمر بسیار بیش بکوشم برای آنچه که باید به آن برسم و بسازم زمینه ای که استحقاقش را دارم.

سال سنگین، سخت، پر امید و تلخ ۹۲ تو را بدورد می گویم و امید که سالی بی نظیر و یکی از بهترین ها را پیش رو داشته باشیم و باشند همه و همه. بزرگترها و برادران مون عزیزان و همراهان مون و امید که بتوانیم خنده و آینده ی پر مهر را برای مردم ببینیم و به ارمغان بیاوریم. آرزو می کنم مامان ها و بابا حالشان خیلی خوب باشد.
و
تو برای من و من برای تو که همه ی دنیای منی و مایی.
عزیزم سال نو مبارک مان باشد

هیچ نظری موجود نیست: