۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

تا فردا


پنج شنبه 20 ژانویه هست و ساعت پنج و نیم. تو سر کلاس توکویل هستی و من هم خانه در حال بطالت و البته کمی استراحت. امروز صبح کلاس هابرماس با سیمون را نرفتی چون تو هم کمی حالت سرماخودرگی داری و بهتر دیدیم که بمانی و دوتا کلاس عصر را بروی. فردا هم من کلاس دارم و باید برم و ببینم که می توانم کلاس سه ساعته و خسته کننده ی ویلسون را تحمل کنم یا اینکه بلاخره درس کانت تا ژیژک برنده میشه.

دیشب نمره ی درس "میدل ایست" با کینگستون را گرفتی و بهت B+ داده. هر دو خیلی تعجب کردیم و توی ذوق مون خورد. مطمئنم که طرف اصلا برگه ات را درست نخوانده چون هنوز جواب ایمیل را هم برای "رفرنس لتر" نداده و لندن هست. کلا برگه ی تو را گم کرده بود و در آخرین لحظه برای اعلام نمرات خواسته بود که برایش ایمیل کنی. ضمن اینکه بهترین برگه ی این ترمت بود و بخش مهمی از آن را از تزت درآورده بودی مطمئنیم که اصلا نشسته و با دقت بخواندش. بگذریم. خیلی توی ذوقت خورده و حق هم داری. ضمن اینکه کمی روی معدلت تاثیر خواهد داشت اما باید این ترم کار اصلی را انجام بدی و نمرات اصلی در این ترم دیده میشه که تماما درسهای تئوریک داری.

من هم که اصلا هنوز ترم را شروع نکرده ام و از فردا باید دیگه استارت درست و حسابی را بزنم. امشب مراسم رونمایی از کتاب جدید دیوید بود که من بخاطر حالم نمی تونم برم. دوست داشتم با هم می رفتیم و تو هم دیوید را می دیدی اما نشد.

دیروز که از دکتر برمی گشتیم تو از "وینرز" یک "مت" برای ورزش خریدی و به زودی باید شروع کنیم برنامه ی اصلی درس و ورزش و تفریح را آغاز کنیم. هنوز از بیماری و بی حالی نشانی دارم و داریم صبر می کنیم تا حال هر دو رو به راه بشه و بعد زندگی را همانطور که قرارش را برای این ترم گذاشته ایم شروع کنیم به امید خدا.

خلاصه که فردا 21 ژانویه هست و نوبت من و ما.

هیچ نظری موجود نیست: