۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

دقت کنیم از اول


ساعت 9 شب یکشنبه دوم ژانویه هست. امروز صبح پست گذاشتم و نوشتم که بی بیلون را از دست داده ایم. اما دلیل اینکه دوباره آمدم اینجا الان ثبت این لحظه ی شیرین هست که تو به سلامتی تمام مقالات ترم اول را تمام کردی و الان آخریش را هم که برای درس بینر بود نوشتی.

بهت افتخار می کنم و تو خودت این را خیلی خوب میدانی. به سلامتی.

من هم این هفته مقاله ی درس هگل-مارکس را خواهم نوشت و خلاصه با تمام امیدواری و البته تمام دقت باید خودمان را برای ترم دوم آماده کنیم که هم کارمون سختتره و هم تو باید نمرات ممتاز بیاری تا بتوانی پذیرش بگیری. من هم که باید درگیر برگزاری کنفرانس دانشگاه شوم که بابتش دارند حقوق میدن.

خلاصه که باید خیلی دقت کنیم و علاوه بر درس خواندن درست از ورزش و استراحت مفید غافل نشیم که "فرصت کوتاه هست و سفر دشوار، اما یگانه و هیچ کم نداشت". چون خستگی و فشردگی از این ترم همراه مون خواهد آمد به ترم آتی - سه شنبه این هفته برای من و هفته ی بعد برای تو شروع میشه- باید خیلی دقت کنیم که بخصوص مثل من در آخر ترم بعد گرفتار نشویم.

خلاصه که به سلامتی و خوشی. بهت افتخار می کنم چون می دانی که چقدر کار بزرگی کرده ای و میکنی. تو بهترین و یگانه ترین عالمی برای من.
دوستت دارم.
خسته نباشی گل من.
عشق من.
مبارک هر دومون باشه.
مبارک

هیچ نظری موجود نیست: