۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

لبخندی برای همیشه


خب دیدم که بهتره این جوری آخرین روز ماه و روز کاری تو را تمام نکنم و شب تولدم را با خنده و برگشت به روحیه ی خوب جشن بگیریم. برای همین به قول تو آخرین چت مون از "ریسرچ آفیس" را که اتفاقی با این جملات تمام شد و من هم یک جوک برایت فرستاده بودم کپی کردم و میذارم اینجا تا بعدا هم به این جوک و خاطره بخندیم.

ضمن این توضیح که ریچارد در رفرنس نامه ات نوشته که تو عضو محبوب و popular جمع بودی.

me: پاپیولر جمع عشق من سلام

هستی؟

دوستت دارم ها

اینو خیلی خیلی بودن

بدون

n: wait azaiam

am on the phone

عزیز دلم ببخشید

داشتم با امارات حرف می زدم

آرشی من دارم کم کم پا میشم

me: وقتی آدم به وجود اومد و از برگی برای پوشاندن خودش استفاده کرد حوا او را دید و گفت همین یه برگه؟ آدم گفت نه یه کوبیده و دو تاگوجه هم زیرشه

n: ‫ههاهاهاهاهاها

عزیزم این آخرین پت من با تو از ریسرچ آفیس

عاشقتم همیشههههههه

<3

سی یا


هیچ نظری موجود نیست: