۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

انتخاب واحد


تمام امروز را به بازی برای انتخاب واحدهایم گذراندم. واحدهای دانشگاه تورنتو هم اعلام شده و قرار شد امشب بعد از اینکه از سینما و شام با نیک و آلیسون برگشتیم خانه دوتایی با هم بشینیم و روی انتخاب واحدهای تو هم کار کنیم. انتخاب واحدهای من که خیلی سخت شده از بس که تعداد واحدهای مورد علاقه ام زیاده.

دیشب بعد از اینکه از جلسه ی بدیو برگشتم خانه کمی با هم نشستیم و تلویزیون دیدم و در دود شدید سیگار که هر از گاهی از طبقه ی بالا میزنه پایین و حتی بعضی اوقات باعث میشه از خواب بیدار بشیم خوابیدیم. خیلی آزار دهنده است. تا حدی که در سرمای زمستان مجبوریم تا آخر وقت پنجره را باز نگه داریم.

صبح هم برای صبحانه دوتایی رفتیم "کمپس" و بعد از اینکه قدم زنان رسیدیم دانشگاه تو چند باری بهم گفتی که بی دلیل نگرانم و شبها بی خودی از خواب دایم بیدار میشم. آره نمی دونم که چرا این چند وقته این طوری شده ام.

الان هم از برادوی و خرید برگشته ای خانه و من هم دارم کارام را می کنم تا بیام دم سینما که همگی آنجا با هم قرار داریم و احتمالا برای شام هم میریم ایتالین بول. مطمئن نیستم اما فکر کنم قرار فیلم Animal Kingdom را ببینیم.

امروز تو با هرمان برای خانه هم صحبت کردی و گفتی که پول رضا اینها رسیده و اون هم بهت گفته که باید برای باز دید از خانه 24 این ماه بیاد و ما هم باید خانه را و موکتها را تمیز کرده باشیم. البته مشکلی نیست و می داند که وسایل هم قراره بمونه برای بچه ها.

منتظر ایمیل اپن دموکراسی هستم و مقاله ی دوم که برای ویرایش فرستاده ایم برای الا. همین امروز و فرداست که قطعنامه ی چهارم هم تصویب بشه و مردم سیاه روزتر از قبل بشوند. ای بر گور پدر این جهالت و ریشه اش که بر ما حکومت می کنه. لعن و نفرین شده ی دین و تمام دسیسه هایش شده ایم رفته.

هیچ نظری موجود نیست: