۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

وایتکس


خب بعد از دو روز تمام در خانه ماندن و سکینه خانم شدن امروز را آمده ام دانشگاه و از صبح تا حالا که نزدیک ساعت 3 هست دارم به جمع و جور کردن اینجا و مرتب کردن مقالات و کتابهایی که می بریم و نمی بریم می پردازم. الان هم باید بلند بشم و بیام طرف تو تا با هم بریم کپی سنتر دانشگاه تا کتابهایی را که کپی کرده بودم و برای شیرازه زدن داده ام آنجا بگیریم و بعدش بریم خانه که ساعت 4 هرمان میاد و خانه را میبینه تا مرتب باشه و آماده ی تحویل.

آسانسور هنوز خرابه و گفته اند دوشنبه درست میشه. بهتره که بشه و گرنه ما می مونیم و نزدیک 20 تا کارتون کتاب که نمی دونم چطوری ببریمشون پایین. از دانشگاه یورک هم که هنوز خبری نشده و عجیبه که ریز نمراتم نرسیده. امیدوارم به خیر بگذره که دوباره داره اذیت کننده میشه.

چون وقت ندارم سریع بنویسم که تمام خانه را جارو زدم و کف آشپزخانه وحمام و پشت یخچال و ماشین لباسشویی و دیوارها را با وایتکس شستم و دو روزه که تمام خانه بوی وایتکس گرفته. پرده ها و پنجره ها و همه و همه را شسته ام و تو هم داخل کابینتها و فر و گاز را تمیز کرده ای و همه چیز آماده ی تحویل هست. واقعا خانه بعد از 4 سال زندگی توش تقریبا مثل روز اولش شده و خیلی تمیزه و مرتبه.

من ماندم خانه و تو هم هر روز رفتی سر کار تا از آن طرف به کارهامون برسیم و خللی در روند رفتن مون به سلامتی پیش نیاد. با اینکه دست و بدنم بخصوص شب اول خیلی درد گرفته بود و بخصوص بخاطر آسم ریه ام از بوی وایتکس اذیت شده بود اما الان همه چیز عالیه و روحیه ی هر دومون خیلی خوبه خدا را شکر.

امروز روز خاصی برای استرالیا بود. هم کوین راد - نخست وزیر- توسط حزب خودش برکنار شد و هم استرالیا در جام جهانی حذف شد.

برای ما هم روزهای خوب و خاصی هست و امیدوارم که همینجوری بمونه.

هیچ نظری موجود نیست: