۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۴, پنجشنبه

۵۰۰ دلار کنفرانس



خب سه روز از اول ماه می گذشته و من تازه می خواهم اولین پست اینجا را بنویسم. جالب اینکه در طول سه روز گذشته هم خانه بودم و هیچ کار مهم و مفیدی هم نکردم. خب شاید این بهترین مقدمه و موخره برای این نوشته باشه و البته دردناک. اما از امروز بگم که تو رفته ای موزه و من هم خانه هستم تا این مقاله ای را که از اپن دموکراسی از من خواسته شده بنویسم و از دیروز شروع کرده ام ادامه بدم و تمامش کنم. 


سه شنبه که تو رفتی کلاس فرانسه و من هم خانه بودم و کاری نکردم جز بازیگوشی در اینترنت و البته گرفتن ایمیلی از سردبیر جدید اپن دموکراسی که از من یک مقاله می خواست در خصوص مسایل روز. نوشته بود که دانیل من را به او خیلی توصیه کرده و گفته فلانی همواره از زاویه ی متفاوتی مسایل را طرح می کنه و حتما ازش بخواه که چیزی برایت بنویسه.


تو هم که بعد از چندین جلسه غیبت رفته بودی کلاس فرانسه و البته چیزی هم از دست نداده بودی و خیلی هم عقب نیفتاده بودی. شب با هم فیلم مرد فیل نما از لینچ را دیدیم که پیشتر فرصت نکرده بودیم ببینیم.


دیروز چهارشنبه هم من رفتم کلاس آلمانی و قبلش هم کمی مقاله ام را چارچوب بندی کردم و تو هم خانه بودی و عصر رفتی ورزش و بعد از کلاس من هم شب دو تایی با هم فیلم مستند مایکل مور درباره ی سرمایه داری را دیدیم. بد نبود اما به نظرم ضعیفترین کاری بود که ازش دیده بودم.


اما یک کاری که دیروز کردم این بود که برای جیم ایمیل زدم که درسهایی را که با او داشتم فعلا حذف کنم. هم شلوغی تابستان و هم نگاه نامانوس او و هم حرفهایی که از این طرف و آن طرف درباره اش شنیده ام باعث شد چنین تصمیمی بگیرم. اگر این کار صورت بگیره یعنی یک سال تمام رفتن کلاسهایش و خواندن و ... تا حدود زیادی بی ثمر شده. البته خواندن متون که نه اما کلاسش و آن نحوه ی درس دادنش را باید اعتراف کرد که تحملش کار هر کسی نبود. به هر حال هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما احتمالا اگر مشکلی پیش نیاد این کار را خواهم کرد. و البته این موضوع یعنی دوره ی دکتری را نمی توانم کوتاه تر کنم چون دو درس بیشتر جلو نیستم در حالی که قبلا تصمیم داشتم چهار درس پیش باشم و یک سال زودتر تمام کنم. آلمانی هم به جایی رسیده که اگر درست نخوانم دیگه جلو نمیره.


امروز قراره من نهار را درست کنم و تو بعد از اینکه از موزه برگشتی به سلامتی به کلاس فرانسه خواهی رفت. راستی یکی یک ایمیل هم از FGS گرفته ایم مبنی بر اینکه برای کنفرانس- تازه کنفرانس ادمونتون نه پاریس که اصلا برایش اقدام نکرده بودیم چون فکر می کردیم نخواهیم رفت- نفری ۵۰۰ دلار بهمون خواهند داد. این خیلی کمک خوب و به موقعی خواهد بود. البته داستان کنفرانس جای خود من و تو برای اینکه می توانیم به مامانم کمک کنیم خوشحالیم.

هیچ نظری موجود نیست: