۱۳۹۲ دی ۱۰, سه‌شنبه

سلام به تغییر!


به سلامتی تا کمتر از ۵ ساعت دیگر سال سخت ۲۰۱۳ به پایان می رسد. سالی که خصوصا بابت مسایل جسمی من و کاری تو سال صعبی بود اما از دیگر سو بابت یافتن کاری مناسب و دلخواه و دریافت بمباردیر برای تو و من سالی یگانه و به یاد ماندی هم شد.

به هر روی این سال با تمام فراز و نشیب ها،‌نگرانی ها و دلخوشی هایش تا ساعاتی دیگر همچون برگی به صفحات ضخیم کتاب تاریخ خواهد پیوست و خود تاریخ خواهد شد.

اما برگی جدید و صفحه ای دیگر پیش روست و هزاران امید و آرزو را بر آن نقش خواهیم کرد و هزاران انتظار را در لابلای سطورش مرقوم.

سالی که پر از امید و تعهد است و می خواهیم دیگری شویم و دیگرگون زندگی کنیم. با عشق و ایمان و خواستن بیشتر. با تلاش و خوشی و نظم دلنشین تر، با امید به گام های درست و کوشش برای سلامت بیشتر جسم و جان، با بهترین آرزوها،‌با لبی خندان و دلی پر ایمان و چشمانی پر از نور. سلام به سال جدید می کنیم و بدورد به سالی که دیگر چیزی به اتمامش نمانده.

قرار است که با هم سالی نمونه را بسازیم و تجربه کنیم. لذت و کار و ساختن و تفریح و زندگی و در یک کلام عشق آنچیزی است که باید بیشترین باشد و خواهد بود میان ما،‌ میان من و تو.

کتابهای ناخوانده، نواهای ناشنیده، عطرها و مزه ها و مکان ها و رنگ های نادیده و ناچشیده و تجربه نکرده. کارهای بزرگ و کوچک و متوسط و عالی و والا همه و همه و همه در انتظار ماست. من و تو و آرزوهای بزرگ ما برای همه و همه و من و تو.

سلام به سال نو سالی که به زودی روان خواهد شد.

*****

کلی حرفهای خوب زدیم و قرارهای نیک گذاشتیم و از همه مهمتر رسیدن به جسم و جانمان با ورزش و تفریح و کار درست و به موقع و مناسب. با شنیدن موسیقی و خواندن سطور و دیدن نماها و مکان ها و ...

امروز بعد از ماهها سنتی را در آروما دیدیم و ساعتی با او نشستیم. از آنجا تو به دیدن لیز و مادرش رفتی برای ساعتی و من هم در خانه کمی فیلم دیدم و مجله ورق زدم و حالا هم که آماده ایم برای رفتن به خانه ی فرشید و پگاه برای تحویل سال نو.

این دو شب را با کتابها و مجلاتم گذراندم و تو هم با اسکایپ های طولانی با سوئد، خاله و دختر خاله ها.

فردا برای برانچ منزل ریک و بانا دعوتیم و قرار است این چند روز را خوش باشیم هر چند به سلامتی تو از پس فردا یعنی پنج شنبه سر کار خواهی رفت و من هم باید برگه های دانشجویانم را تصحیح کنم. اما همانطور که امروز به تو گفتم امسال سال سرنوشت سازی برای ما و من در آستانه ی ۴۰ سالگی است چون تصمیم گرفته ام شیوه ی و نگاه به مسایل و زندگیم را تا حدود زیادی تغییر دهم.

پس سلام به تازگی و تغییر.
سلام به تو و عشق مان.
سلام به ۲۰۱۴
سلام! 

هیچ نظری موجود نیست: