۱۳۹۲ آذر ۲۴, یکشنبه

لاکر برای کتابها


با اینکه تمام این دو روز ویکند را با درد و فشار در کمر و پهلوها سپری کردم اما ویکند خیلی آرام بخش و خوبی بود. ساعت ۹ شب یکشنبه هست و تو همین الان رفتی پایین تا به سلامتی *لاکر* و انباری کوچکی که برای کتابهایمان که قراره به زودی از ایران فرستاده بشوند اجاره کنی. بخشی از کتابها که در سفر تو به ایران به خواست و انتخاب من کنار گذاشتی را  فردا به سلامتی با لطف و پیگیری مامانت به اینجا فرستاده خواهند شد. برای خیلی از این کارتونها که مطمئن نیستم چقدر کتابهای داخلش بازتاب دهنده ی اسمهای کلی که روی کارتونها نوشته بودم باشه و صد البته دوره ی کامل مجله ی آدینه دل تو دلم نیست. می دانم که بهانه ی بسیار بی موقعی برای عقب افتادن درسهایم خواهد شد اما چاره ای نیست و حسابی چشم به راهم برایشان.

شنبه توفان شدید برف آمد و گفتند که بعد از مدتها و سالها چنین هوایی را پیش از کریستمس شاهدیم. با وقتی که تو گرفته بودی رفتیم متخصص کاریوپرکتر که خیلی از کار و نتیجه ی وقتی که روی کمرم گذاشت راضی هستم. هفته ای که می آید هم دو وقت دیگر هم ازش گرفته ام و گفت که بعد از ۳ هفته کمرم خوب خواهد شد. تو از هم مجموعه اش خیلی راضی بودی و قرار شد پنج شنبه شب که من وقت دارم یک زمان یک ساعته ماساژ طبی روی کمر و گردنت بگیری. به قول تو کمی باید از امکانات خودمان خصوصا بابت مشکل ساعت های طولانی نشستن و... استفاده کنیم.

بعد از مطب در برف و باد شدیدی که می آمد خودمان را سریع به خانه رساندیم و شب در دل هم فیلمی دیدیم و شام دلچسبی خوردیم و کمی با هم گفتیم و خندیدیم. البته درد کمر من که بهتر هم شده هنوز آنقدر هست که کاملا بطرز محسوسی باعث ناراحتی و آشفتگی خیالمان شود. 

امروز هم جز یک ساعتی که با هم رفتیم برای یک قهوه و چای بیرون تمام روز در خانه بودیم زمین های برف گرفته و هوای ابری نظاره می کردیم و موسیقی کلاسیک و چای و رمان و مجله و البته تمیزکاری خانه که تماما به عهده ی تو بود. برای سندی به پیشنهاد من دیروز یک کتاب شعر خیام گرفتی و برای یکی دیگر از همکارانت به اسم زینا از دیوید-ز-تی یک فنجان چای کریستمسی.

فردا به سلامتی هفته ی آخر کامل کاری در سال جاری را پیش رو داری و من هم چندین نوبت دکتر برای کمر و قلب. باید کمی درس و آلمانی بخوانم و خودم را بابت فرا رسیدن سال نو و زندگی نو آماده کنم. البته تصمیم گرفته ام تا قبل از پایان سال یکی دو کتاب بخوانم تا کمی بار کارهای نکرده ام در این ایام کمتر شود.

 

هیچ نظری موجود نیست: