۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

۳۲۱



راستی دو تا نکته که یادم رفته بود توی پست قبلی بنویسم: اول اینکه ماشینی که امروز آریا آورده بود ماشین قبلی خودش نبود. گفت که خانمی که چند روز پیش داشته باهاش کار می کرده کاری کرده که موتور ماشین کلا پایین آمده و به همین دلیل این ماشین جدید را گرفته. گفت که من نفر دوم هستم و دیروزی هم قبول شده. اما جالب این بود که شماره ی ماشین ۳۲۱ بود و بعد از امتحان بهش گفتم که وقتی شماره را دیدم گفتم که روز من هست.


نکته ی دوم هم اینکه مگان مقاله ی آدورنو را فرستاده که فکر کنم برای آپلای کردن کامنتهایش باید یک روز تمام کار کنم. البته نوشته که مقاله در مجموع خیلی خوش ساختار و روشن هست اما این نکات برای بهتر کردنش کمک خواهد کرد. خلاصه که فردا باید بعد از آلمانی خواندن و قبل از رفتن به گوته تمام روز روی آن کار کنم.


تو هم که داری قیمت ماشین برای کرایه نگاه می کنی و به نظرم خوشحال و راضی هستی. بخصوص که حرف یکی دوشب مسافرت رفتن به اطرف تورنتو را هم زده ایم.

هیچ نظری موجود نیست: