۱۳۹۰ اسفند ۲۹, دوشنبه

آرزو می کنم رعایت انسان را



تقریبا کمی بیشتر از دو ساعتی به سال تحویل سال نو مانده. ساعت نزدیک ۱۰ شب هست و تازه دوتایی با هم ماهی خورده ایم با شراب سفید. تو یک بشقاب غذا هم برای بانا و ریک بردی. آهنگی گذاشته ام از رسته ی دامبولی های لس آنجلسی به اسم مگه نمی دونه عیده؟ تو هم داری کارهای سفره هفت سین را می کنی و قراره با هم زنگ بزنیم به آمریکا و بعد هم ایران.


نمی دانم فردا میرسم و می تونم برم کلاس لویناس یا نه. امشب که کلاس گوته را نرفتم. بعد از اینکه صبح رفتم و ماشین را پس دادم رفتم دانشگاه و سر کلاس مارکس. بعد از کلاس با دیوید درباره ی سال آینده و برداشتن یک ردینگ کورس یک ساله باهاش حرف زدم که خیلی موافق بود و گفت کلا روی من طور دیگه ای حساب می کنه. 


همدیگر را بعد از کلاس تو در صف اتوبوس در دانشگاه دیدیم و با هم رفتیم کرما و بعد از خرید از بلور مارکت برگشتیم خانه.


دیروز هم روز پر کار- البته بدون درس- بود. تمام روز را بعد از تمیز کردن خانه به خرید از کاستکو و یکی دوتا چیز کوچک از آی کیا گذراندیم. تا رسیدیم خانه و جمع و جور کردیم شده بود نزدیک ۱۰ شب و من نمی دانم چطور خودم را رساندم به تخت خواب و خوابم برد تا ساعت ۶ که بیدار شدم تا کمی مارکس بخوانم.


اما گذشته از این حرفها دوست دارم بهترین آرزوهایم را به تو در این سال جدید تقدیم کنم.


سلامتی، آرامش و دل خوش. آروز می کنم که قدردان سلامتی و خوشی مان باشیم. آرزو می کنم جان و مال و خاطر همگان از دست و زبان مان در آرامش باشه. آروز می کنم که آرامش، سلامتی و سعادت قرین روزها و لحظه های همگی و ما باشه. گرفتاری ها تا حد امکان و تحمل تخفیف پیدا کنه. روح رفتگان آمرزیده باشه و مسافران سلامت به مقصد برسند و بیماران شفا پیدا کنند. آرزو می کنم پلیدها و پلشتی تا از ما دور باشند و آرزو می کنم در کنار هم باعث افتخار خودمان و عزیزانمان باشیم. آرزو می کنم سعادت و آزادی در دسترس همه و بخصوص همه ی ملتهای گرفتار و دربند باشه. آرزو می کنم آرزو کردن و امید و جستجو برای آرمانشهر را همواره در دل و در زندگی هایمان داشته باشیم و به دنبالش باشیم.


آرزو می کنم که این عشق و این سعادت و این خوشی را دایم در کنار هم و با هم برای دهه ها و دهه ها و دهه ها داشته باشیم.


آرزو می کنم انسان باشیم و انسان را رعایت کنیم.


آرزو می کنم که انسانیت را درک کنیم و رعایتش نماییم با تمام وجود.

هیچ نظری موجود نیست: