۱۳۹۰ بهمن ۲۵, سه‌شنبه

ولنتاین؛ شاید با طنین پیانو



از صبح زود که بیدار شدم یعنی حدود چهار با اینکه نرسیدم که متن لویناس را تمام کنم اما با انرژی و سر حال رفتم سر کلاس و کلاس خوبی هم داشتیم. سئوالات خوبی پرسیدم و یکی دو جا هم نکات و رفرنسهای خوبی آوردم. خلاصه که خوب بود. 


تو هم که از دیروز کمی سرماخوردگی داشتی با اینکه صبح تا حدی بی حال بودی اما رفته رفته تلفنی که با هم حرف میزدیم بهتر شده بودی. الان هم که ساعت ۵ عصر هست و من تقریبا تازه رسیده ام خانه و تو هم که بعد از قرار ملاقاتی که با تری مالی در اسپرسو داشتی برای تنظیم لیست *داریکت ریدینگ* که باهاش برداشتی باید میرفتی کلاس فرانسه که رفته ای.


با هم که حرف زدیم گفتی که تری بهت گفته که بهتره برای کار عمیقتر و مناسبتر بجای اینکه از الان تا نیمه ی می کار کنی بگذاری از تابستان تا پایان پاییز این درس را ۶ واحدی کنی و فول کورس. خلاصه که این ترم هم مثل ترم قبل تنها یک کلاس خواهی داشت و البته کلاس تابستانت پیدا شد که بابت اوسپ خیلی خوبه.


من هم بعد از کلاس رفتم دفتر جیم و باهاش درباره ی مقالات دو درسی که درباره ی هگل داشتم و دارم حرف زدم و بعد از آن هم یک سر بعد از مدتها رفتم بی ام وی که چیز بخصوصی نداشت. اما برگشتی چون امشب شب ولنتاین هست رفتم و کارت و گل و یک گلدان کوزه ای کوچک برای تو گرفتم و قراره که وقتی که تو بر میگردی که حدودا ساعت ۸ خواهد بود با هم پاستا و شراب بخوریم و فیلم ببینیم.


خلاصه که قراره دوتایی با هم حسابی عشق کنیم. ضمن اینکه داستان خرید پیانوی قسطی هم با چند مرحله بالا و پایین شدن درست شد. دست مهناز و نادر درد نکنه که ما را هم در جریان گذاشتند. مدرسه ی آریا بهشون پیانوی قسطی میده البته حدود ۷۰۰ دلاری بابت سه سال قسط گرانتر میشه اما به هر حال من مدتها و سالها بود که می خواستم برای تو پیانو بگیرم و پولش را نداشتیم. امیدوارم که مثل قدیم دوباره دستت راه بیفته و من هم در کنارت لذت ببرم.


امروز که باهات حرف زدم گفتی که مهناز گفته که رفته اند تا پیانو را بردارند بهشون گفته اند چون بد کردیت هستید نمیشه و قرار شد که ما آنها را هم ضمانت کنیم. البته امیدوارم که بشه و مشکلی پیش نیاد.


خلاصه که شب ولنتاین هست و با اینکه می خواستم از امروز بعد از ظهر استارت کار ادورنو را بزنم داستان به فردا موکول شد. فردا اما صبح باید برم کتابخانه و شروع کنم. عصر هم که کلاس گوته را دارم. تو هم که باید آرنت بخوانی و دانشگاه بری.
 

هیچ نظری موجود نیست: