۱۳۹۰ بهمن ۱۷, دوشنبه

پگاه و فرشید



تازه الان از گوته برگشته ام و تو هم تازه از آی کیا برگشته ای. از دیروز شروع کنم که درسی نخواندم و کتابخانه هم نرفتم. با اینکه تمام کارهامون را همان شنبه شب انجام دادیم و فکر کردم از صبح یکشنبه میشنم سر درس اما نشد. تو هم دوستا داشتی با هم و کنار هم باشیم و به همین دلیل ماندم خانه. عصر هم که قرار بود برای دیدن صندلی فرشید که نمی خواهد و قرار بود اگر به کار تو بخوره برای درس خواندن ما بر داریم و ازش استفاده کنی بریم خانه ی آنها.


وقتی رسیدیم پگاه گفت که با فرشید یک هفته ای هست که قهر کرده و با هم حرف نمی زنند اما در لحظه ی آخر بهش گفته و اون هم گفته که قراره فوتبال داره. خلاصه دو ساعت بعد که فرشید آمد در واقع زمانی بود که ما قصد داشتیم که برگردیم خانه تا من بتونم صبح زود بیدار بشم برای درس. اما بخاطر فرشید نشستیم و همین شد که عوض اینکه حدود ۱۱ بخوابیم ساعت یک خوابیدیم و صبح هم ۶ و نیم بیدار شدم و خلاصه نرسیدم که درسم را تمام کنم.


امروز با هم رفتیم دانشگاه. تو برای کار با نیل قرار داشتی و من هم کلاس مارکس را داشتم. بعد از کلاس مارکس رفتم یک سر به لکچر دیوید زدم و از آن طرف هم در آنتراکت آمدم در صف اتوبوس که تو هم قرار بود بعد از توتوریالت بیایی و من برم گوته و تو هم بری سر خیابان خانه ی پگاه تا دو تایی با هم برید آی کیا.


پگاه برایت از فرشید در دل کرده که با اینکه پسر خوبیه اما وقتی عصبانی میشه حرمت نگه نمی داره و از کامران هم خیلی شاکی هست چون به شدت بچه ی بی ادبیه. خلاصه که کمی برایت حرف زده و در واقع می خواسته در دل کنه. تو هم چند تکه چیزی که می خواستی مثل قابلمه و یک روتختی از آنجا گرفتی و پگاه هم یکی دوتا چیز گرفته و تو را رساند و من هم که از گوته برگشته ام. 


با آمریکا حرف زدیم که همگی خوب بودند و اوضاع همانطور قمر در عقربه که بود. تو هم که دیروز بهم گفتی که داستان اپلای کردن برای کبک هم منتفی شده و در واقع دیگه مامان و بابات شانسی ندارند برای آمدن مگر از طریق ما که باید حتما بخصوص برای مامانت این کار را بکنیم.


فردا صبح زود باید بلند بشم و لویناس بخوانم و برم دانشگاه بعدش هم که برای کار اپیلاسیون تو و بالانس کردن هزینه ی بیمه اش باید برم مطب فزیوتراپ تا پرنده برایم تشکیل بده. احتمالا درسی نخوانم- که اساسا درس خواندم دایم شروع نشده به تعویق میفته- و بشینم پای گواهی نامه خواندن.


تو هم که کلاس فرانسه داری و باید به کارهای برندا و پی یر هم برسی و البته درس چهارشنبه هم پیش رویت هست.

هیچ نظری موجود نیست: