۱۳۹۰ مهر ۱۲, سه‌شنبه

بد خوابی



ساعت 5 صبح بود که از خواب بیدار شدم و تو را هم ناخواسته بیدار کردم. شبها راحت نمی خوابم هم به دلیل ناراحتی از وضع سلامتی تو و هم احتمالا برای درسهای عقب افتاده ی خودم که البته این دومی خیلی مشغولم نمی کنه. البته دیشب حرف زدن با مادر در بیمارستان و مامان در خانه هم مزید بر علت شده بود و ناراحت و غمگین ترم کرده بود.


به هر حال بیدار شدم و تا 7 لویناس خواندم و تو هم که خواب و بیدار بودی وقتی من رفتم حمام برایم صبحانه درست کردی و با هم صبحانه خوردیم و الا هم که خواب بود تا من رفتم. کلاس بد نبود و بعد از کلاس هم آمدم خانه. تو هم که درست در جهت خلاف مسیر من داشتی به دانشگاه می آمدی چون بابت کار و قرار کاری "تی آر" باید ساعت 2 دو دانشگاه می بودی. الا هم رفته بود موزه ی ROM . قبل از اینکه برسم خانه سری به کتابفروشی دست دوم در بلور و بی ام وی زدم و وقتی رسیدم خانه لباسهایم را عوض کردم و رفتم سلمانی.


با تو که حرف زدم گفتی کارت تمام شده و داری با دنیا همسر علی در دانشگاه - که از قبل باهاش قرار داشتی- چای می خوری و بعدش برای اینکه به پرزنتیشن فردایت برسی بلافاصله خانه می آیی. تا من رفتم سلمانی و برگشتم و نهار دیر وقتم را خوردم و دوباره رفتم "کلی" برای درس خواندن تو هنوز نرسیده بودی.


خلاصه که الان هم تو داری در اتاق درس می خوانی، الا داره ظرفهای شام خودتان را با اصرار میشوره و من هم که تقریبا نیم ساعت پیش و قبل از 10 رسیدم خانه دارم اینجا پست می نویسم. هگل خواندم و فردا باید تمام وقت از صبح روی این بخش آگاهی ناشاد کار کنم. عصر هم که کلاس آلمانی با کلی تکلیف دارم.


تو هم که به سلامتی برای درس دموکراسی باید پرزنت کنی و داری متن را می خوانی و تا برگردی خانه عصر خواهد بود. این چند روز قراره هوا دوباره کمی گرمتر و البته آفتابی بشه. امیدوارم حال و اوضاع من هم که برای وضع سلامتی تو ابری شده با خبرهای مثبت و جوابهای آزمایش مناسب آفتابی و گرم بشه. دیشب موقع خواب گفتی که دلیل اینکه دکتر برایت کولونوسکوپی هم نوشته اینه که نمونه های خوبی برای آزمایش نداده ای. خلاصه که دلیل اصلی بد خوابی و از همه مهمتر نگرانیم همینه. خدا به خیر و خوشی رفعش کنه.


البته آرزوی دیگری هم دارم. امروز در خبرها بود که روسیه و چین اجازه ی تصویب قطعنامه علیه سوریه را نداده اند. آرزو می کنم که مردم آنجا و منطقه و واقعا همه جا بتوانند سیستم و نظم حاظر و حاکم را به چالش و تغییر بکشند. اما فعلا اول از همه مردم سوریه.

هیچ نظری موجود نیست: