۱۳۹۱ بهمن ۲, دوشنبه

بیست و یکم روز سوگند


دوشنبه ۲۱ ژانویه ۲۰۱۳ یک روز آفتابی و بسیار سرد. به سلامتی همین الان از در رفتی بیرون که هفته ی تازه ی کاری را آغاز کنی. من هم قصد دارم که هفته و دوره ی تازه ای را آغاز کنم. با اینکه هفته ی پیش دو جلسه کلاس آلمانی را نرفتم که کمی بخوانم و آماده تر از امروز بروم اما هیچ نخواندم و درست در همان نقطه ای ایستاده ام که هفته ی پیش بودم- شاید هم بدتر چون دو جلسه را هم از دست داده ام.

امروز با اشر ساعت یک در کافه ای نزدیک بی ام وی قرار دارم تا درباره ی MRP با او صحبت کنم. اصلا نمی دانم در چه موردی می خواهم با او بگویم و از او در چه زمینه ای بپرسم. اما می روم تا شروع کرده باشم. کلاس و جلسه و درس و ... همه و همه تنها زمانی مفید به فایده خواهد بود که در درونت چیزی را آغاز کرده باشی.

۲۱ هست و آن هم مصادف با سوگند دور دوم اوباما که شبکه های خبری اینجا چنان پوشش داده اند که تو گویی ريیس جمهور این کشور است. شاید نه به اندازه ی چهار سال پیش فرصت باقی مانده باشد و آنچه که قطعا به چشم میاد امیدهای نا امید شده ی بسیاری است که از دوره ی پیش به تاریخ پیوسته است. اما هنوز فرصت باقی است تا دریابیم بسیاری از آنچه که امروز بدان ها امیدواریم. به شرط آنکه آغاز کنیم خود را و آغازی یکه و تکرار نشده.

بیست و یکم هست و مصادف با یک فرصت دیگر برای شروع. به شرط آنکه بدانی که چندان که می اندیشی دیگر فرصتی باقی نمانده است.

بیست و یکم را دریاب.

هیچ نظری موجود نیست: