۱۳۹۳ فروردین ۱۸, دوشنبه

مسمومیت

طبیعی بود که با آن اعصاب و روانی که برای ما دیروز خانواده هامون ساختند دیشب تا صبح بجای خواب چنان بی خوابی و بد خوابی کشیدیم که تا صبح نتوانستیم چشم برهم بگذاریم. صبح تو را به تلاس رساندم و خودم هم برخلاف اینکه بروم کتابخانه و خیر سرم بعد از ماهها آرام آرام شروع به کار کنم سر از کرما در آورده ام و ...

فردا شب از ساعت ۷ تا ۱۰ شب باید سر جلسه امتحان دانشجویانم باشم که خیلی بد ساعتی است و تا به خانه برسم نزدیک بامداد خواهد بود. آخر هفته هم که قراره فرانک و دخترش کیمیا از آلمان برای یکی دوشب به خانه ی ما بیایند پیش از رفتن به سفر مسافرتیشون به آمریکای مرکزی. هیچی پول نداریم. هیچی و نمی دانیم که با مهمانداری چه باید بکنیم. کاشی فقط مشکلمون این بود که برای خانواده ها باید خرجی می فرستادیم. اعصاب و روانی که از ما میزنند داره نابودمون می کنه.

برایت این مسیج را وقتی رسیدم اینجا فرستادم و می دانم که امروز کلی کار داری و سرت حسابی شلوغه. این مسیج نشان دهنده ی روحیه و اعصابمون در این روزهاست هر چند که باید بسیار خوش و پرانرژی باشیم از تمام اتفاقات شخصی و روزهای زیبای خودمان که البته نمی گذارند:

"ما عاشقيم.
هيچكس از آشنايان و اطرافيان نه مثل ما عاشق بوده نه اينقدر براي ساختن اين زندگي زيبا تلاش كرده و نه حتي درك و شعور اين چيزها را در حد من و تو داشته و داره.
بخدا همين كارها و رفتار ها عمر ما و زندگي مون را كوتاه مي كنه.
بيا خيلي مواظب روح و جان زندگي مون باشيم.
بيا خيلي خيلي دقت بيشتر كنيم. بخدا هيچكس حتي مادر ها و پدرمون هم آخر سر قبول مسئوليت اين گنده كاري هايي كه به سرمون آوردند را قبول نمي كنند.
مگر قبول اشتباهات خوشون را در زندگي خودشون كرده اند.
همه فقط در حرف خوبن.
بخدا اين چيزها داره سلامت روح و جسم مون را تهديد مي كنه. داره مسموم و مريض مون مي كنه.
بيا يك فكر اساسي كنيم.
من به سهم خودم از همين امروز براي درست كردن اوضاع خودمون تلاش بي بهانه مي كنم.
دوستت دارم
و يادت باشه
اين جواني ماست كه داره از دست ميره.
چون اونها تو جواني خودشون يك دهم ما آينده نگري و تلاش برا از نو سازي نكردند.
من فقط تو رو دارم. نمي خوام و نميذارم زندگي زيبامون را كه با مشقت ساخته ايم ديگران نابود كنند.
عاشقتم عزيزترينم"


خلاصه که بد وضعیتی برامون ساخته اند و خودمان هم اگر درستش نکنیم بیش از آنها در این مسمومیت نقش داشته ایم.

هیچ نظری موجود نیست: