۱۳۹۳ فروردین ۲۸, پنجشنبه

مردودی مطلق ایده بهشت روی زمین

امروز سر کار نرفتی تا به کلی کارهای شخصی و درسی و دانشگاهیت برسی. الان جلسه ای با جی جی داری در دانشگاه که بهم خبر دادی که سر وقت رسیدی و بعد از جلسه باید با هم حرف بزنیم. چند تا کار کوچک اما مهم هم با جودیت داری که خصوصا داستان TA برای تابستان در اولویت هست تا بتوانیم کمی درآمد داشته باشیم. باید کاری پیدا کنی که من جای تو انجام دهم. بعد از دانشگاه کاستکو می خواهی بروی و یکی دو جای دیگه برای خرید خانه. امروز حقوق این دو هفته ات آمد به سلامتی و با اینکه کلی بدهی بانکی و شخصی- مثلا به آقا مجتبی- داریم اما باز هم خیالمون تا حدی برای گذران این ایام راحتتر شد.

من هم که هنوز خانه ام و بعد از این نوشته راهی کرما خواهم شد. خوشبختانه کار برگه ها را تمام کردم و تصحیح شدند اما هنوز کار اصلی که وارد کردن ریز نمرات در لیست های احمقانه ی دانشگاهی است مانده- کاری که در کرما انجام خواهم داد.

دیروز با مامانت حرف زده بودی از سر کار و بهت گفته بود که حاج آقا دوباره بستری شده و باید کلا *پیس میکرش* را عوض کنند و البته دکترش خیلی نظر مساعدی درباره ی عمل ندارد چون بنیه ی حاج آقا خیلی آمادگی این عمل را در حال حاضر نداره. گفتی که بابات هم به سلامتی ماشینش را فروخته و البته باید ۶ میلیون هم روی پولش بذاره تا طلب دوست خاله ات را بدهد. اوضاع خیلی خرابه و این خرابی تنها پا گیر یک نفر و یک عده نیست. مملکت از دست رفته و این نتیجه ی تعهد بجای تخصص است و دولت دینی که هم این طرف را آباد کرد و هم آن دنیا را. جمع جبری مردم سالاری و اسلام نتیجه اش مردودی مطلق ایده ی بهشت روی زمین شد و رفت.

هوا خیلی سردتر از معمول و روند بهار شده و علاوه بر ماندن زیر صفر هنوز همه جا خشک است و انگار نه انگار که تقریبا فرودین هم رو به پایان شده.

از فردا که تعطیل هست و شبش هم خانه ی مرجان دعوتیم به مناسبت آمدن مریم از آمریکا باید شروع به خواندن قوانین و تاریخ کانادا کنیم که سه شنبه به سلامتی امتحان داریم و امیدوارم که همه چیز را به خوبی پشت سر بگذاریم.

تنها کار مفید این دو سه روز تمام کردن برگه هایم بود و تو هم که کلا چه در غیاب و چه در حضور سندی- که ونکوور هست در حال حاضر- کلی کار داری. البته امروز را از راه دور کار می کنی تا به کلی کارهای عقب افتاده ی زندگی و دانشگاه برسی به سلامتی.
 

هیچ نظری موجود نیست: