۱۳۹۲ دی ۱۸, چهارشنبه

فرم ها و شایعات


بعد از کلی حساب و کتاب احتمال میدهیم که امکان رفتن به کنفرانس تیلوس در فوریه و از آنجا به لس آنجلس برای دیدن مادر را نداریم چون حداقل بین ۴ تا ۵ هزارتایی برامون آب میخوره!

امروز تصحیح برگه ها را تمام کردم. چند سوپرایز داشتم از دانشجویانی که انتظار نداشتم برگه های خوبی بهم تحویل دهند. به یکی دو برگه هم به شدت مشکوکم اما گفتم که خیلی مته به خشخاش نگذارم. تو هم بعد از کار با پگاه برای کوتاه کردن موهایت قرار داشتی و بعد از اینکه برگشتی خانه و نان و پنیری خوردیم من کمی مجله خواندم و تو هم با اصرار من پیگیری و تماس با دانشگاه سیدنی داشتی برای درخواست ارسال ریز نمراتت. دیروز بسته ای هم از اداره ی مهاجرت اینجا آمد مبنی بر رسید فرمها و برگه های ما که طبق معمول تو با صبر و حوصله ساعتها وقت گذاشتی و ماه پیش پر کردی و فرستادی. خب! به سلامتی این قدم رو به جلویی است که در ابتدای سال بر داشته شد.  خصوصا اینکه طبق معمول کلی شایعه پیرامون این کار به گوشمون رسید مبنی بر اینکه فلان چیز را قبول نمی کنند و بهمان فرم را ایراد خواهند گرفت و ... اما در نهایت هیچ مشکلی تا اینجا پیش نیامد.

امروز در ادامه ی فکرهایی که بابت کم پولی و عقب افتادگی از درس و کار دارم به این نتیجه رسیدم که بهتره بجای هزینه کردن ۶۰۰ دلاری برای این ترم کلاس گوته خودم آستین همت بالا بزنم و کمی شخصی موضوع را دنبال کنم تا ترم بعد. مهم به روز نگه داشتن خودم هست کاری که در یک سال گذشته در مورد زبانم انجام نداده ام علیرغم ثبت نام ها و یک خط در میان رفتن ها به کلاس.


هیچ نظری موجود نیست: