۱۳۸۹ اسفند ۲۳, دوشنبه

چک


روز جالبی بود. صبح که بلاخره رفتیم دکتر خانوادگی و بعد از آشنایی متقابل قرار شد دو هفته ی دیگه بریم برای "چک آپ". بعدش هم دوتایی با هم رفتیم چندتا کارت برای مامان و مادربزرگها و جهانگیر گرفتی و چند خطی توی هر کدام را نوشتی و عکسی گذاشتی تا همراه "آی پد" جهانگیر که بعد از پیگیری صبح قرار شد تا پیش از ظهر برسه و تو با خودت ببری بدی به آیدا تا ببره دبی و ایران.

من هم که بعد از اینکه با هم برگشتیم خانه و تو آی پد را تحویل گرفتی و رفتی خانه ی آیدا رفتم کتابخانه که یکی دوتا کتاب بگیرم. وقتی تو برگشتی از صندوق پستی چندتایی نامه که آمده بود را آورده بودی بالا. اولین پاکت را که مال دانشگاه من بود بهم دادی و به شوخی گفتی که باز کن و ببین چکی چیزی برامون نفرستاده اند. چون دیروز بعد از اینکه تو با خاله فریبا صحبت کردی و نشستیم کمی حساب کتاب کردیم دیدیم که تا آخر می پول اجاره را داریم اما از آنجایی که هم باید در آن زمان دنبال خانه باشیم و هم من باید واحد تابستانی بردارم خیلی هم کار راحتی نداریم و باید با اینکه مامانت و بابات هم احتمالا اینجا هستند دنبال کار باشیم. خلاصه پاکت را که باز کردم دیدم یک چک به مبلغ دو هزار دلار توش هست! باورم نمیشد. در واقع هنوز هم نمیشه و نمی دانم اصلا این پول برای چی هست. تنها حدسم اینه که احتمالا پول "برزری" هست که درخواست کرده بودم. تو هم بدتر از من اصلا باور نکردی وقتی گفتم چیه. بلافاصله گفتی خدایا یعنی چون کمی به خانواده هامون کمک کردیم و کمی فکرمون درگیر مخارج تابستان مون بود اینطوری برامون جبران کردی.

پاکت بعدی که مال خودت بود را که باز کردی از طرف محل کارت "دانشگاه پروفسور پی یر" آمده بود و معلوم شد که حقوقی که بهت داده اند تنها متغلق به دو هفته ی اول بوده و این یعنی اینکه دو حقوق دیگه هم در راه داری. و این یعنی که ما اگر به شدت دقت کنیم می توانیم ماه می و ژوئن را با خیال راحت بابت اجاره خانه بگذرانیم.

خلاصه که خدا را شکر همه چیز از نظر مالی امیدوار کننده بود و تا حد بسیار زیادی باعث رفع نگرانی هامون شده. البته هنوز هم باید تابستان را کار کنیم اما نه عجله ای در پیدا کردن کار خواهیم داشت و نه نگرانی بابت نرسوندن مخارج و فشار درس - البته اگر درس بخوانم.

خب! به نظر میرسه که ماه مارس امسال هم مثل سال پیش پر از اتفاقات و اخبار خوب باشه به امید خدا. مهمترین خبری که هر دو و بخصوص من منتظرشم خبر قبولی تو در دانشگاه است. امیدوارم و خیلی امیدوار که بشه و این خبر خوش هم برسه.

هیچ نظری موجود نیست: