۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

شام با بچه های فلسفه


ساعت 12 ظهره و چهارشنبه هست. الان داشتم باهات چت می کردم. تو سر کاری و من هم اینجام. ناصر رفت کلاس و قبلش نشستیم و برای لکچرش که باید هفته ی بعد راجع به خدمات ایران به اسلام بده کمی حرف زدیم و کمی هم من درباره ی آدمهایی که می خواست مثل فارابی و ابن سینا و اینها بهش اطلاعات دادم.

دیشب به شام دسته جمعی با بچه های گروه فلسفه که نیک پیشنهادش را داده بود رفتیم. رستوران 12 در نیوتاون. دو تامیزی شدیم و سر میز ما من با بن که تازه روز قبلش باهاش در همینجا آشنا شده بودم و بعد به سخنرانیش رفته بودم کلی حرف زدم و گفتم که این جاه طلبیش برای به دست دادن تعریفی کاملا تازه از "عدالت سیاسی" برایم خیلی جالبه. با یکی از تازه واردها هم به اسم آندریاس آشنا شدیم که از نیوزلند آمده و داره با پل درباره ی شوپنهاور کار می کنه. آدم جالب و خاصی به نظر می آمد. دو سه نفر دیگه ای هم بودند که گپی زدیم و پیتزایی خوردیم.

سر ظهر هم تو آمدی و رفتیم دکتر دندانپزشک که گفت وضع لثه هام خوب نیست و به همین دلیل هم عفونت و خونریزی داره. تمیزشون کرد و بهم گفت برخلاف اینکه دکترت در ایران بهت توصیه نکرده باید زیر بریجهایت را نخ دندان بندازی. 250 دلار برامون آب خورد. اما خدا را شکر که پولش را داشتیم.

بابات هم زحمت کشیده و قسط این ماه را با هر جور گرفتاریی که بوده داده. خیالمون راحته فعلا. برای نیگ هم ایمیل زدم و ازش بابت برنامه ریزی دیشب تشکر کردم که گفت من هم از دوستی با شما دوتا تشکر می کنم. قراره دو هفته ی بعد با کایلا و جیسون برای شام بیان پیشمون. این هفته هم که هریت، تئو، مارک و جین میان. هفته ی بعد هم که به جشن تکلیف آریل دعوتیم که گویا خیلی مفطل و رسمیه. تعمید دهنده اش از نیویورک میاد.

خلاصه روزهای خوبیه و امیدوارم اینطوری هم برای همه باشه و بمونه. باباک هم برام پیغام گذاشته بود که حالش خوبه و پیگیر آزمایش هاش هست. مامان هم پیغامی گذاشته و گویا بو برده که پول بیلیطش را ما دادیم حالا باید باهاش حرف بزنم و خیالش را راحت کنم.

آخر سر هم اینگه امروز باید برم کلاس فرانسه - وای باورم نمیشه یک هفته گذشت و ببین که سر تزم چی سرم و سرمون بیاد - و شب هم می خوایم با هم فیلم "میلک" با بازی شان پن را ببینیم. راستی پریشب هم فیلم دیدم اما شرابی نخوردیم. امشب هم نه. البته دیشب یک بطر شراب سفید "چهارخواهر" گرفتیم و با بچه ها خوردیم.

هیچ نظری موجود نیست: