۱۳۹۲ اردیبهشت ۱, یکشنبه

اردیبهشت

یکشنبه صبح روز ۲۱ آوریل سال ۲۰۱۳ هست. آفتابی و البته بسیار خنک. تو هنوز کاملا بیدار نشده ای و من بعد از اینکه دوش گرفتم و قبل از اینکه بریم ماشین بگیریم و خریدهای لازم از کاستکو را برای هفته ی آینده بکنیم گفتم که پست چند روز دیر شده ی اینجا را بنویسم.

جمعه شب بعد از اینکه تو از سر کار و من هم از خانه با هم برای رفتن به سینما قرار گذاشتیم رفتیم فیلم نه !NO از شیلی که فیلمی درباره ی دوره ی آخر مقابله مدنی با حکومت پینوشه بود که فیلم بدی نبود. دیروز شنبه با هم رفتیم صبحانه ای خوردیم و در هوایی که بسیار سرد شده و دوباره برف و تگرگ داره پیاده برگشتیم خانه و در راه با بابات تلفنی حرف زدیم که خوب بود و بعد از اینکه مامانت از دبی برگشته رفته بود دنبال یکی دوتا از کارهایش در شمال و در راه برگشت به تهران بود. فعلا که جدا از داستان گرانی های کمرشکن در ایران قصه ی زلزله که دایم چهارگوشه ی ایران خانم را می لرزونه همه را نگران کرده.

قبل از اینکه بیایم خانه رفتیم و آن دیوارکوب تزیینی و پارچه ای که دست باف و پرداخت شده هست را برای جلوی در ورودی خریدیم که هفته ی قبل دیده بودیمش. از اول هم قرار بود این هفته بگیریمش اما از آنجایی که خاله ات روز قبل بهت زنگ زده بود که تو از اینجای برایشان بلیط هواپیمایشان را بگیری و تو هم در رودربایستی تمام پولی که بابت حقوق گرفته بودیم را دادی رفت تا آنها ماه آینده بیایند و پولش را بدهند پولی در بساط نداشتیم. البته من صد دلاری داشتم و می دانستم که همین مقدار دیگر هم می توانم از کردیتم خرج کنم. گرفتیم و دیشب که نصبش کردیم دیدیم اصلا جالب نشده و رنگش با توجه به پس زمینه و نوری که داریم در نمیاد. خلاصه که باید امروز بریم و پسش بدهیم.

اما بعد از اینکه برگشتیم خانه تو کمی به کارهای شرکت رسیدی و من هم یکی دوتا ایمیل برای دانشجوهای متقلب زدم که اگر توضیحی دارند بدهند قبل از اینکه نمرهها را رد کنم که خبری نشده و با مادر حرف زدیم. تو ماهی درست کردی و شرابی و فیلمی و شب خوب و آرامی را گذراندیم.

امروز اما بیست و یکم هست و اولین روز از ماه تو اردیبهشت. ماه زیبایی و آرامش. برای همه و خودمان این ماه را به بهترین شکل و لحظه هایش آرزو می کنم. آرزو می کنم که خبرهای بسیار خوب و احیاء کننده ای بشنویم که بسیار بهش نیازمندم و نیازمندیم. مثل مصاحبه ای که دیروز از بدیو خواندم و متوجه شدم اگر کار کنم خیلی هم پرت نیستم. اما اگر کار کنم.

هیچ نظری موجود نیست: