۱۳۹۳ شهریور ۱۸, سه‌شنبه

تمام شد

یکشنبه شب هست و هر دو خسته. گفتم اما قبل از خواب و به سلامتی شروع هفته ی جدید و البته سال تحصیلی نو حتما این پست را بنویسم که بلاخره بعد از ساعت های طولانی در کتابخانه نشستن در این چند هفته ی گذشته مقالات دوره ی دکتری را تمام کردم. امروز آخرین مقاله را که درباره ی وبر و دیالکتیک روشنگری بود بعد از اینکه صبح از اینسومینا به کتابخانه رفتم و تو هم با آنا قرار داشتی و چند ساعتی را با هم قدم زده بودید و با اینکه هنوز جت لگ داشت اما از اینکه آمده بود پیش تو و برایت تعریف کرده بود آمده و قراره که حداقل یک سالی بمانه و دوره کاری ببینه و ... خلاصه خوشحال بود. من مثل دیروز از ساعت ۹ تا ۷ در ربارتس یکضرب نشستم و بلاخره تصمیمی که داشتم را عملی کردم.

حالا مقالاتم تمام شده و دوره ی کاری ام برای COMP و پروپوزال پیش روست. وقتی شب که برگشتم خانه بهت گفتم که خیلی از اینکه اینقدر به من فضا دادی و کمک کردی و با تمام مدت- حتی در ویکند- در کتابخانه بودنم ساختی ممنونم اما کارم را تمام کردم خیلی خوشحال شدی.

خسته ام. بهتره که تنها بهترین آرزوها را برای شروع این سال تحصیلی جدید برای تو و خودم همه ی *دانش جویان* در هر مقطع و سنی بکنم و شرح جزئیات را بگذارم برای بعد.

فردا باید بروم دانشگاه برای تحویل فرم گزارش سالانه بمباردیر و چهارشنبه با هم خواهیم رفت برای جلسه ی معارفه ی TA ها و جزییات تدریس و ... پنج شنبه می خواهم یک کلاس که احتمال داره برایم مفید باشه را امتحان کنم و به عنوان مهمان جلسه اول را حاضر بشم و جمعه هم که باید تدریس سالانه ام را شروع کنم. تو هم تمام هفته جز چهارشنبه که با هم دانشگاه خواهیم رفت به سلامتی میری تلاس و البته برای هفته ی بعد هم که GB سفارش داره و باید کارهای مقدماتی اش را بکنی.

تنها نکته ی مهم اینکه جمعه بعد از کار رفتی دکتر دستگاه گوارش که جواب آزمایش هایت را بگیری. یک رژیم خیلی سخت حداقل برای ۶ ماه خواهی داشت و البته گلوتن و محصولات لبنی و یکی دو چیز دیگر برای همیشه از وعده های غذایی ات حذف شدند- به سلامتی اما امیدواریم که نتیجه ی کار را به زودی و به خوبی ببینی. خلاصه که کار تغذیه ی تو و به طبعش من کمی پیچیده شده اما می دانم که تو از پس همه ی این داستان ها به خوبی بر میای و من هم تازه به تو تکیه می کنم.

خب! تا تو کاملا خوابت نبرده من جمع کنم و بیام پیشت که می خواهم هفته و فصل و سال بی نظیری را شروع کنیم به امید نور حق.
 

هیچ نظری موجود نیست: