۱۳۸۷ آذر ۱۱, دوشنبه

بی لیاقت

امروز که برای "تیم تم" با سایر دانشجویان در "کامن روم" نشسته بودیم استیو مسئول اینترنت PGARC گفت که یکی از دانشجوها بیشتر از 4 گیگ دانلود کرده و می خواد که این داستان را پیگیری کنه. خب ما چهارتا حسابی به خودمون مشکوک شدیم. البته ن نه ولی من و ناصر و بیتا. بعدش هم حدس زدیم که کار آن دوتاست بخاطر فیلم دانلود کردن. بیتا بخصوص خیلی ناراحت شد و با ناصر زود رفتن خانه با اصرار هم از ما خواستن شب یک سری بهشون بزنیم. البته موضوع جدی نیست اما به هر حال جالب هم نیست.

تمام روز هم مثل هر روز کار بخصوصی نکردم و با خودم گفتم اگه از فردا هم همین روال باشه بهتره بیخود وقت خودم و دیگران را نگیرم و برم دنبال یک زندگی دیگه. واقعا که لیاقت کامل از خودم نشان ندادم. البته مهمترین کاری که کردم نگاه کردن ن عزیزم در ساعتهای مختلف و متمادی بود. اینکه از پس فردا دیگه مثل قبل اینجا نیست و سر کاره حسابی داره افسرده ام می کنه.

واقعا که لیاقت ندارم. الف بی لیاقت.

هیچ نظری موجود نیست: