۱۳۹۳ خرداد ۱۷, شنبه

کادوی تولد ال کاترینا

چند ساعتی هست که از شدت سردرد خوابیدی و الان هم ساعت نزدیک ۱۱ شب هست و من هم باید جمع کنم و بخوابم که فردا ساعت ۱۰ با رابرت برادر انا که برای ترم تابستان آمده به دانشگاه تورنتو قرار داریم. با اینکه خیلی حال و حوصله اش را ندارم اما به هر حال کاری که باید بکنیم. خصوصا که می دونم جدا از انا چقدر مامان و باباش خوشحال میشن.

این دو سه روز کار خاصی نکردم و درس هم که فعلا هیچ. مقاله فارسی را تمام کردم و چند روزی هست که منتظر جواب بابت چاپش هستم که خیلی بعید می دونم به جایی برسه. جدا از این داستان تصمیم گرفته بودم چیزکی مثل یک معرفی کتاب درباره کتاب پیکتی بنویسم که امروز را کلا با کار نکردن از دست دادم.

این هفته برای تو بابت اینکه سندی ایتالیا هست کمی فشار و حجم کار کمتر خواهد بود که باید وقت بیشتری برای ورزش کردن و تحرک بذاری و در حقیقت هر دو باید چنین کنیم.

دیروز عصر اما به دعوت بانا بابت کادوی تولد تو رفتیم رستوارن مکزیکی مورد علاقه تو یعنی ال کاترینا که واقعا جای دلپذیری است. من بعد از اینکه تمام روز را تنها با خواندن چند متن کوتاه درباره سرمایه در قرن ۲۱ پیکتی گذراندم از سمت خانه راهی آنجا شدم و تقریبا نزدیک به نیم ساعتی منتظر شدم تا ریک و بانا و بعد از آنها تو هم برسی. شب خوبی بود و با اینکه خیلی شلوغ بود اما کلی گپ زدیم و خلاصه کادوی زیبا و دلنشینی بود.

امروز صبح هم به اصرار من رفتیم بیرون تا اول از همه برویم پست و بسته ای که نوشته باید امضاء کنید و تحویل بگیرید و حدس می زنیم که پاسپورت ها باشه را تحویل بگیریم که بعد از رفتن طرف بهمون گفت که درسته که روی رسید دیروز نوشته فردا بیایید و تحویل بگیرید اما منظور روز هفته هست و نه ویکند و خلاصه دست خالی از پست برگشتیم. گفتم برویم و صبحانه ای بخوریم و بعد هم با اینکه می خواستم بروم کتابخانه و تو هم برگردی خانه و بشینی پای اتمام نسخه نهایی فصل کتابی که داری برای دانشگاه نیویورک می نویسی اما یک پیاده روی حسابی بعد از صبحانه کردیم و کمی خرید های خانه و خلاصه که تا رسیدیم نزدیک ۳ بعد از ظهر بود و این شد که بعد از تمیزکاری خانه و خوردن شام و نهار که یک وعده شد در حال دیدن فیلمی بودیم که سر درد تو خیلی اذیت کننده شد و رفتی و خوابیدی. من هم کمی اینترنت گردی کردم و حالا هم باید بعد از شستن این چندتا ظرف کوچک آماده خواب بشم.

هیچ نظری موجود نیست: