۱۳۹۳ خرداد ۲۴, شنبه

جامی به نام جهان

تا متوجه شدم که از چهارشنبه تا امروز که شنبه ساعت ۸ عصر با آفتاب نسبتا تندی که هنوز در آسمان هست سری به اینجا نزدم و پستی نگذاشته ام فهمیدم که خدا را شکر خوش گذشته. درسی که نخواندم. آلمانی هم که هنوز هیچ. اما جام جهانی شروع شده و جالب اینکه تو خیلی داری سعی می کنی که من به حال و هوای جام جهانی برگردم و دائم برنامه ریزی می کنی که با هم بشینیم و اگر شده کمی فوتبال با من ببینی. برای همین چیزها هست که عاشق و دلخسته تو هستم.

جمعه دیروز از آنجایی که سندی در راه برگشت از ایتالیا بود نرفتی سر کار و از خانه کار کردی. البته صبح با هم رفتیم صبحانه ای در اسکولز خوردیم و بعد هم رفتیم کاستکو خرید کردیم و تا برگشتیم خانه عصر شده بود. تو چند ساعتی کار کردی و بعد هم رفتیم پایین ورزش کردیم و شام حاضری خوردیم و درباره ی انتخابات استانی که شب قبل برگزار شده بود و اتفاقا ما هم رفتیم رای دادیم- طبقه دوم ساختمان خودمان- و حزب لیبرال ها هم برنده شد حرف زدیم و خلاصه شب خوبی داشتیم.

امروز هم با اینکه تو گفته بودی بابت درس و کار روی مقاله ای که برای چاپ در کتاب دانشگاه نیویورک نوشته ای باید وقت بگذاری و برای اعمال تصحیحات پیشنهادی خانه بمانی به اصرار من رفتیم اینسومینا و بعد هم سر از های پارک و محلاتش در آوردیم و کمی قدم زدیم و بعد هم خرید از بی ویو و ... تا برگشتیم خانه ساعت نزدیک ۶ عصر بود و الان هم تو پایین داری باربکیو می کنی برای شام. خلاصه که به قول خودت با اینکه امروز روحیه ات خیلی روی فرم نبود- که البته تو هیچ وقت نشان نمی دهی اگر هم اینطور باشی - و خیلی هم انرژی نداشتی اما هر دو سر حال آمدیم و خلاصه خدا را شکر که ویکند خیلی خوبی داشتیم.

فردا قراره که خانه بمانیم تا بعد از ظهر که تو وقت دکتر تغذیه بابت دستگاه گوارش داری و بعد هم برگردیم خانه تا هم به تمیزکاری های یکشنبه برسیم و هم تو به کارها و من هم به درسها. دوشنبه هم گیر فوتبال خواهم بود و بازی های آلمان و ایران. سه شنبه هم به امید خدا دکتر می روم که امیدوارم جواب آزمایش هایم آمده باشند و خوب و بدون مشکل باشند که به هر حال در غیر اینصورت خیلی اذیت کننده خواهد بود.

با ایران حرف زدیم و باید با آمریکا هم امشب حرف بزنیم. همگی خوب هستند و امیدواریم که سلامت باشند و خوش که خوشی و سلامتی نابترین و اصلی ترین داده های زندگی است.

هیچ نظری موجود نیست: