۱۳۹۴ مرداد ۱۶, جمعه

Amused to Death

بعد از کرما آمده ام آروما تا چای نعناع بگیرم و برگردم کلی سر مقاله ی آدورنو که داره به یک جاهایی میرسه. البته هنوز کار داره و به قول معروف نسخه ی اول هست اما بلاخره بعد از چند ماه به یک جایی خواهد رسید.

این چند روز کارم همین بوده و تو که در نبود سندی کمی ساعت کارت کمتر شده هم بجز سفارشی که دیروز داشتی و بابتش زود رفتیم و تا حدود ۵ هم سر کار بودی چهارشنبه و امروز که جمعه هست را مانده ای از خانه کار کنی. البته خیلی هم حال و وضعیت مزاجی ات مناسب نیست و من خیلی نگران داستان جواب آزمایشی هستم که ایران دادی و گفته اند کیست هایی در کبدت تشخیص داده اند و با اینکه احتمالا چیز خیلی مشکوکی نباشه - امیدوارم که نباشه  اما به هر حال خیلی نگرانم.

خلاصه امروز با مامانت که کارش در این نزدیک به دو هفته تنها دیدن سریال ترکی از طریق اینترنت و شبها رفتن به استخر شده قراره که بروید کاستکو تا خریدهایی که می خواد را بکنه. امشب با کیارش که هنوز خیلی مطمئن نیستم اینکاره هست یا نه در جیم قرار دارم و فردا شب هم اوکسانا با رجیز و مارک مهمانمان هستند.

مدتی است که خیلی خبر دقیقی از خاله فرح ندارم و آخرین بار چند روز پیش مامانم گفت که خیلی حال و اوضاعی نداره و دوباره برای یک هفته بیمارستان بستری بود و بیچاره مامان هم باید هر روز این راه را میرفت و بر میگشت که برای خودش هم با این سن و سال کار راحتی نیست.

دیروز اما یک مقاله خواندم که بر اساس تحقیقی در آمریکای شمالی نوشته بود بیش از ۸۸ درصد مقالات در نشریات علمی - پژوهشی حتی یکبار هم خوانده نمی شوند. تکان دهنده بود. وقتی دونلد ترامپ بالاتر از تمام رقبای جمهوری خواهش قرار گرفته، هارپر هنوز شانس برای انتخاب یک دوره ی چهارساله ی دیگه داره، عده ای که تعدادشان کم هم نیست از کار بزرگ و پیروزی جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای در توافق هسته ای می گویند، تونی ابت در استرالیا خدایی می کنه و در صف محکوم کردن حمله به شارلی ابدو باید با ناتانیاهو همقدم شوی، وقتی وقاحت سرقت از همه نوعش از مالی تا ادبی تبدیل به فضیلت و زرنگی میشه، وقتی دیگران انتظار دارند بلاهتشون را تواضع و فریادشون را قدرت استدلال و حقانیتشون بدونی و وقتی همگی "دور همی" amused to death شده ایم در حقیقت همگی داریم دور همی فرو میرویم.

هیچ نظری موجود نیست: