۱۳۹۳ اسفند ۱۵, جمعه

Barbara Hannigan

بجای اینکه سر کلاس در حال درس دادن باشم بابت اعتصاب و تعطیلی دانشگاه بعد از اینکه صبح تو را با سفارش امروزت رساندم و کمی در کافه و کمی در کتابخانه گذراندم برگشته ام خانه تا یک جارو پاروی حسابی بکنم چون از امشب برای این ویکند انا میاد پیشمون می مونه. تو هم قرار بود تا حالا که ساعت ۳ هست برگشته باشی خانه تا کمی در تمیزکاری کمک همدیگر کنیم که هنوز سر کاری و گرفتار.

این هفته هر روز علیرغم کلی کار و فشار مضاعفی که از اول سال هنوز تمام نشده بابت ارتقاء شغلی سندی به تو و خودش داره میاد سفارش داشتی و  GB حسابی پر کار شده. هر روز تو را با سفارش ها صبح زود رسانده ام شرکت و بعد رفته ام خرید لازم سفارش روز بعد را کرده ام و بقیه ی روز به هیچی و هیچ کار گذشته و تو پس از ۹ ساعت کار برگشته ای خانه و سفارش های فردا را درست کرده ای. خلاصه که دو داستان کاملا متفاوت.

چهارشنبه شب با مازیار به TSO رفتیم برای شنیدن صدای سوپرانو خوان بی نظیر کانادایی که با ارکستر برلین کار می کنه:  Barbara Hannigan البته جدا از تسلط فوق العاده و صدای کم نظیرش کار موسیقی گروه خیلی به دلمان نشست. مازیار که این برنامه را از چند ماه پیش بهمون معرفی کرد و قرار گذاشتیم لحظه ی آخر پس از خرید بلیط سه بلیط مجانی هم گرفته بود که به کارمان نیامد. البته آفرین و نیما را هم آنجا دیدیم و قرار شد که در این ماه و تا زمانی که دانشگاه همچنان بابت اعتصاب بسته است یک روز دور هم جمع شویم.


خلاصه که این چند روز بی درس و کار و ورزش یکسان گذشته برای من و برای تو با کار و کار و کار. تنها چیز مفیدی که خواندم - چون اساسا خیلی چیزی هم نخواندم - یک مصاحبه خوب با مراد ثقفی بود در یکی از مجلات که از ایران آمده و البته یکی دو مصاحبه ی خوب از رانسیر که در کتابی تازه چاپ شده.

امشب با انا شام بیرون خواهیم رفت و فردا شب هم بلیط فیلم Still Alice  را برای شما خانم ها گرفته ام و خودم هم می خواهم به ربارتس بروم و شب همراه شما باشم. یکشنبه عصر هم کنسرت کلاسیک خواهیم رفت با بلیطی که تو برای اوکسانا و رجیز گرفته ای و شب هم با آیدا و خانواده اش شام به ال کترین میرویم چون برای سال نو به ایران خواهند رفت.

می دانم که هزار بار وعده کرده ام که آغاز کنم. اینبار هزار و یکم است و شاید که شهرزاد وار کاری شود و تکانی بخورد که داستان و طرحی تازه در افکنم. شاید!


هیچ نظری موجود نیست: